Friday, September 22, 2017

Imriel, printesa apelor magice

Aici, in coltisorul nostru fermecat, e vorba doar de magie. Magia copilariei si a imaginatiei :)
Asa ca astazi va voi povesti mai multe despre Imriel- printesa apelor magice.


Imriel este o copilul fermecat al Zanei Insulei Curcubeu. Fiind un copil al zanei, poate lua atat infatisare de printesa, sa se plimbe prin padurile insulei, cat si infatisare de sirena- si atunci inoata prin apele azurii, impreuna cu pestisorii colorati.
E foarte mandra de frumoasa ei coada de sirena, cu solzisori albastri stralucitori :)



Cand vrea sa redevina printesa, spune cuvantul magic de trei ori, isi da coada jos ca pe o fustita, si isi pune rochita ei preferata. Ca prin minune, acum este o domnisorica eleganta si  binecrescuta :)


Uneori are chef de nazdravanii. Cand se pregateste de cate o boroboata, isi prinde parul in codite, sa nu o incurce...

...dar tot irezistibila e...:)

"Unde-mi sunt pantalonasii? Nu ii gasesc...Vai, vai, vai..." (si eu o las cateva momente sa ii caute singurica- imi e asa de drag funduletul ei, micut si inocent )

Sa redevenim serioase (si complet imbracate). 

"Buna, eu sunt Imriel. Vrei sa fii prietena mea?"

Imriel a fost creata la comanda, si este deja in bratele noii ei prietene. Toate papusile mele sunt unice - pot fi create altele asemanatoare, dar nu identice-  si noile papusi vor fi irezistibile in felul lor unic :)

1 comment:

Lara and her tiny friends

Meet Lara and her two tiny friends. They are ready to go into a new adventure, to travel far away in order to arrive to their new home. ...